Szkolenie Next Generation QMS Assessment (j. angielski)
Wirtualne szkolenie przedstawiające zweryfikowaną metodologię oceny systemu zarządzania jakością (QMS) w organizacji pod kątem najlepszych praktyk.
Kurs ma na celu dostarczenie zweryfikowanej metodologii oceny systemu zarządzania jakością (QMS) w organizacji pod kątem standardów najlepszych praktyk. Pozwala przejść od podejścia zgodnego z normą ISO 9001 do budowania wysokowydajnego systemu zarządzania, który napędza ciągłe doskonalenie, najwyższą jakość i lepsze wyniki biznesowe.
Uczestnicząc w tym kursie, uzyskasz dostęp do protokołu DNV “Business Excellence” i cyfrowego narzędzia do oceny dojrzałości Twojego systemu zarządzania. Protokół ten wychodzi poza ramy normy ISO 9001 i w pełni obejmuje najlepsze praktyki z normy ISO 9004 oraz metodologie zatwierdzone przez EFQM (European Foundation for Quality Management) i MBNQA (Malcolm Baldrige National Quality Award). Ponadto zapewnia dostęp do rozległej wiedzy DNV na temat systemów zarządzania oraz naszego doświadczenia we współpracy z firmami osiągającymi wysokie wyniki na całym świecie.
Dodatkowe korzyści z kursu:
- Zdobądź sprawdzoną metodologię oceny i doskonalenia QMS w swojej organizacji;
- Uzyskaj dostęp do protokołu DNV "Business Excellence" i cyfrowego narzędzia do samooceny;
- Dowiedz się, jak wykorzystać materiał do profesjonalnej samooceny;
- Uzyskają wgląd w systematyczne podejście do 13 elementów protokołu DNV “Business Excellence”;
- Dołącz do moderowanych przez trenera sesji uzupełniających, dzieląc się doświadczeniami i nawiązując kontakty z osobami z branży.
Kurs obejmuje 2 moduły całodniowe (8 godzin) i 2 moduły półdniowe (4 godziny).
Moduły całodniowe obejmują korzystanie z protokołu DNV "Business Excellence", w tym 13 elementów, metodologii, technik oraz cyfrowego narzędzia punktacji.
Półdniowe moduły uzupełniające są przeznaczone na dyskusje, dzielenie się doświadczeniami i weryfikację wdrożenia metodologii z innymi uczestnikami oraz trenerem. Są one zaplanowane po każdym całodniowym module, aby umożliwić wykonanie wszelkich zadań.
Uczestnictwo w obu sesjach całodniowych jest obowiązkowe, aby uzyskać certyfikat ukończenia. Sesje półdniowe, choć nie są obowiązkowe, mają na celu zdobycie praktycznego doświadczenia i zwiększenie skuteczności kursu.
Dodatkowo, co 90 minut, oprócz przerwy obiadowej, przewidziana jest krótka, 10-minutowa przerwa.
Cele szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Zrozumieć zasady, wymagania i najlepsze praktyki, które umożliwiają przejście od zgodności z normą ISO 9001 do doskonałości systemu zarządzania i poprawy wyników biznesowych.
- Stosować systematyczne podejście i skuteczne narzędzie do oceny dojrzałości systemu zarządzania, ułatwiające podejmowanie decyzji dotyczących planu ciągłego doskonalenia.
Wymagania wstępne:
Aby pomyślnie ukończyć szkolenie, uczestnicy powinni posiadać wcześniejszą wiedzę/ doświadczenie w zakresie:
- Solidnego i ugruntowanego zarządzania jakością;
- Normy ISO 9001 i jej stosowania;
- Preferowana dodatkowa znajomość/ doświadczenie z normą ISO 9004;
- Organizowaniu/prowadzeniu wewnętrznych audytów jakości.
Odbiorcy:
Ten kurs jest odpowiedni dla doświadczonych kierowników ds. jakości i audytorów wewnętrznych ds. jakości, którzy chcą podnieść poziom QMS swojej firmy i dążą do doskonałości biznesowej.