Certyfikacja ISO 9001:2015 - system zarządzania jakością

Podnieś jakość swoich produktów i usług oraz konsekwentnie spełniaj oczekiwania klientów.

Certyfikacja systemu zarządzania jakością świadczy o Twoim zaangażowaniu w konsekwentne, ciągłe doskonalenie i zadowolenie klienta. Są to wymierne korzyści biznesowe, które odgrywają ważną rolę w budowaniu odporności biznesu i jego zrównoważonych wyników.

Norma ISO 9001 zawiera szczegółowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością, które zwiększają zdolność firmy do konsekwentnego dostarczania produktów i usług, które spełniają wymagania klientów oraz ustawowe i wykonawcze.

Czym jest norma ISO 9001

Norma ta, mająca zastosowanie do wszystkich rodzajów firm w każdej branży, opiera się na szeregu zasad zarządzania jakością, w tym na silnym zorientowaniu na klienta, motywacji i zaangażowaniu najwyższego kierownictwa, podejściu procesowym i ciągłym doskonaleniu.

  • ISO 9001 określa kryteria dla systemu zarządzania jakością, który koncentruje się na efektywności procesów jakości, pomagając w bardziej efektywnej pracy i redukcji wad produktów.
  • Promuje podejście procesowe oparte na ryzyku, kładąc nacisk na wymagania, wartość dodaną, wyniki i efektywność procesów oraz ciągłe doskonalenie poprzez obiektywne pomiary.
  • Najnowsza wersja normy jest zbudowana w oparciu o Strukturę Wysokiego Poziomu ISO (HLS), zestaw 10 zasad, na których opierają się wszystkie normy ISO. Zapewniając ten sam układ i podstawy działania wszystkich norm systemów zarządzania, umożliwia większą integrację z różnych obszarów systemu, takich jak środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy, bezpieczeństwo informacji oraz inne.

Korzyści uzyskania certyfikatu

Sprawdzanie, czy system działa, jest podstawą. Certyfikacja ISO 9001 przez niezależną stronę trzecią sprawdza, w jaki sposób Państwa system zarządzania działa i pokazuje Twoją pracę nad skutecznym zastosowaniem zasad zarządzania jakością w organizacji.zącej przewagi konkurencyjnej poprzez spełnienie wszelkich wymagań biznesowych związanych z certyfikacją systemu zarządzania, stawianych przez klientów, dostawców i podwykonawców w celu prowadzenia z nimi interesów.

Co osiągasz:

  • Budujesz zaufanie do działania systemu zarządzania, wewnątrz i na zewnątrz organizacji, poprzez zastosowanie skutecznych zasad zarządzania jakością.
  • Wdrażasz ustrukturyzowane podejście w celu ciągłego doskonalenia procesów i zdobywania wiedzy, na czym należy skupić starania.  
  • Zwiększasz zaufanie i zadowolenie klientów, co w rezultacie może prowadzić do wzrostu sprzedaży.
  • Zyskujesz znaczącą przewagę konkurencyjną poprzez spełnienie wymagań biznesowych certyfikacji dowolnego systemów zarządzania, stawianych przez klientów, dostawców i podwykonawców w celu prowadzenia interesów.

Droga do certyfikacji

Aby uzyskać certyfikat, należy najpierw wdrożyć skuteczny system zarządzania jakością, zgodny z wymaganiami normy.  DNV jest akredytowaną zewnętrzną jednostką certyfikującą i może pomóc Państwu w całym procesie, począwszy od odpowiednich szkoleń ISO 9001, przez narzędzia samooceny, analizę luk, aż po usługi certyfikacji.

Zobacz także

Publikacje

Publikacje

Pobierz ciekawe publikacje z branży certyfikacji

Webinaria

Webinaria

Zapisz się na bezpłatne webinaria

Newsletter

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najnowsze informacje z branży certyfikacji

Szkolenia

Szkolenia

Znajdź interesujące Cię szkolenie

Analiza luk

Wsparcie w przejściu na nowe normy ISO 2015