Certyfikacja ISO 9001:2015 - system zarządzania jakością
Podnieś jakość swoich produktów i usług oraz konsekwentnie spełniaj oczekiwania klientów.
Certyfikacja systemu zarządzania jakością świadczy o Twoim zaangażowaniu w konsekwentne, ciągłe doskonalenie i zadowolenie klienta. Są to wymierne korzyści biznesowe, które odgrywają ważną rolę w budowaniu odporności biznesu i jego zrównoważonych wyników.
Norma ISO 9001 zawiera szczegółowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością, które zwiększają zdolność firmy do konsekwentnego dostarczania produktów i usług, które spełniają wymagania klientów oraz ustawowe i wykonawcze.
Czym jest norma ISO 9001
Norma ta, mająca zastosowanie do wszystkich rodzajów firm w każdej branży, opiera się na szeregu zasad zarządzania jakością, w tym na silnym zorientowaniu na klienta, motywacji i zaangażowaniu najwyższego kierownictwa, podejściu procesowym i ciągłym doskonaleniu.
- ISO 9001 określa kryteria dla systemu zarządzania jakością, który koncentruje się na efektywności procesów jakości, pomagając w bardziej efektywnej pracy i redukcji wad produktów.
- Promuje podejście procesowe oparte na ryzyku, kładąc nacisk na wymagania, wartość dodaną, wyniki i efektywność procesów oraz ciągłe doskonalenie poprzez obiektywne pomiary.
- Najnowsza wersja normy jest zbudowana w oparciu o Strukturę Wysokiego Poziomu ISO (HLS), zestaw 10 zasad, na których opierają się wszystkie normy ISO. Zapewniając ten sam układ i podstawy działania wszystkich norm systemów zarządzania, umożliwia większą integrację z różnych obszarów systemu, takich jak środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy, bezpieczeństwo informacji oraz inne.
Korzyści uzyskania certyfikatu
Sprawdzanie, czy system działa, jest podstawą. Certyfikacja ISO 9001 przez niezależną stronę trzecią sprawdza, w jaki sposób Państwa system zarządzania działa i pokazuje Twoją pracę nad skutecznym zastosowaniem zasad zarządzania jakością w organizacji.zącej przewagi konkurencyjnej poprzez spełnienie wszelkich wymagań biznesowych związanych z certyfikacją systemu zarządzania, stawianych przez klientów, dostawców i podwykonawców w celu prowadzenia z nimi interesów.
Co osiągasz:
- Budujesz zaufanie do działania systemu zarządzania, wewnątrz i na zewnątrz organizacji, poprzez zastosowanie skutecznych zasad zarządzania jakością.
- Wdrażasz ustrukturyzowane podejście w celu ciągłego doskonalenia procesów i zdobywania wiedzy, na czym należy skupić starania.
- Zwiększasz zaufanie i zadowolenie klientów, co w rezultacie może prowadzić do wzrostu sprzedaży.
- Zyskujesz znaczącą przewagę konkurencyjną poprzez spełnienie wymagań biznesowych certyfikacji dowolnego systemów zarządzania, stawianych przez klientów, dostawców i podwykonawców w celu prowadzenia interesów.
Droga do certyfikacji
Aby uzyskać certyfikat, należy najpierw wdrożyć skuteczny system zarządzania jakością, zgodny z wymaganiami normy. DNV jest akredytowaną zewnętrzną jednostką certyfikującą i może pomóc Państwu w całym procesie, począwszy od odpowiednich szkoleń ISO 9001, przez narzędzia samooceny, analizę luk, aż po usługi certyfikacji.